Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Stessonline.
Het aanbod

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. De afbeeldingen die gebruikt worden zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. Elk aanbod bevat informatie over de prijs inclusief belastingen, de eventuele kosten van aflevering, het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingrecht,de wijze van betaling.

De overeenkomst.
De consument is ten alle tijden aan de overeenkomst gebonden zodra de ondernemer het verzoek tot leveren heeft bevestigd. Bij geen bevestiging kan de consument de overeenkomst ontbinden.
De ondernemer behoudt zich het recht orders zonder opgaaf van redenen niet te accepteren of onder afwijkende voorwaarden. In het laatste geval heeft de consument het recht kosteloos te annuleren. De ondernemer heeft het recht bepaalde werkzaamheden te laten uitvoeren door derden, indien er voor een goede uitvoering wordt gezorgd.
In geval van ontbinding zal de ondernemer het bedrag dat de consument heeft betaald zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
De ondernemer zorgt voor een veilige omgeving voor de consument om betalingen te kunnen verrichten.

Privacy
De door u aan ons verstrekte gegevens zullen zeer vertrouwelijk en netjes worden behandeld. Stessonline geeft u de garantie dat wij uw gegevens nooit ter beschikking zullen stellen aan derden.

Herroepingsrecht, ruilen hygiëne producten zoals panty`s, kousen, etc.
Producten kunnen in principe retour gestuurd worden.
Houd u er wel rekening mee dat hygiëne producten zoals panty`s, kousen, etc. die geopend zijn niet retour genomen kunnen worden. Conform de ‘’Wet kopen op afstand’’ is hier geen bedenktijd of herroeping binnen 14 dagen mogelijk.
U dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken dat en welke producten u retour wilt zenden. Dit kan via info@stessonline.nl
De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Vraag bij verzending altijd naar een track and trace code.

Garantie beenmode: Wij geven geen ladder garantie. Wij verkopen het merk Silca nu 10 jaar en zijn heel tevreden over dit product.
Helaas blijft beenmode een kwetsbaar product. De ene keer zult u lang plezier hebben van uw beenmode, de andere keer niet.
Mocht u de verpakking openen, controleert u dan goed of de panty in juiste staat bij u is aangekomen, mocht dit niet het geval zijn kunt u zo snel mogelijk contact met ons opnemen.

Het adres voor retourzending is:
Stessonline,
Hemsink 43
8256 JH Biddinghuizen
Na ontvangst worden geretourneerde producten in ons magazijn geïnspecteerd.
Indien de producten in orde zijn bevonden storten wij binnen 14 dagen uw oorspronkelijke aankoopbedrag terug plus (indien van toepassing) de op het moment van koop betaalde verzendkosten. Let op: indien u slechts een deel van de oorspronkelijke bestelling retourneert, krijgt u geen verzendkosten terug. Ook verwachten wij het volledig naar u gestuurde product terug te ontvangen, mochten er items missen dan worden deze in rekening gebracht.
Schoenen die vies zijn, niet fris of waaraan te zien is dat er op gelopen is worden niet terug genomen. Dit geldt ook voor andere zichtbare beschadigingen anders dan het binnenshuis passen van de schoenen.
Het retourbeleid van Stessonline.nl sluit aan bij de ‘’Wet kopen op afstand’’.

Als extra informatie waarom wij geopende verpakkingen niet retourneren.
Retourneren van geopende verpakkingen is nooit mogelijk. De panty`s en hold-ups van Stessonline kunnen niet geruild worden.
De reden dat onze producten niet geruild kunnen worden is dat wij iedere klant een volledig nieuw en hygiënisch product willen leveren.
Op deze manier bent u er bij ons 100% zeker van dat u een hygiënisch product in huis krijgt wat niet al op 3 of 4 andere adressen is geweest. Op deze manier houden wij ook de prijzen zo laag mogelijk.
Geretourneerde artikelen zijn onverkoopbaar en worden om die reden niet geretourneerd. Ongeopende onbeschadigde verpakkingen kunnen geretourneerd worden, de verzend kosten zijn in dat geval voor uw rekening.
Stessonline bied u de mogelijkheid artikelen te bestellen die niet in ons standaard assortiment voorkomen, deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Mocht u er zelf voor kiezen een geopend product toch naar ons te retourneren, dan wordt deze retour niet in behandeling genomen en ook niet terug gezonden.

Ruilen retourneren schoenen : Binnen 14 dagen kunt u de schoenen die u bij Stessonline heeft besteld ruilen of retourneren.
Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht en worden retouren niet in behandeling genomen, artikelen die na de retourtermijn van 14 dagen toch naar ons verzonden worden, worden ook niet terug naar de klant geretourneerd.
​U kunt dit doen door de originele onbeschadigde doos naar ons te sturen. De kosten van deze retour zending zijn voor uw eigen rekening.

Retour: "U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stessonline.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
Het adres voor uw retour/ruil zending is :
Stessonline
Hemsink 43
8256JH Biddinghuizen

​Wij nemen 1 keer per bestelling de verzendkosten voor het opnieuw op sturen van het artikel voor onze rekening. Mocht u een bestelling meerdere malen willen ruilen dan zijn de kosten hiervoor voor u.
Schoenen die vies zijn, niet fris of waaraan te zien is dat er buiten op gelopen is worden niet terug genomen. Dit geldt ook voor andere zichtbare beschadigingen anders dan het binnenshuis passen van de schoenen.

U kunt het pakket het beste met track and trace versturen, zo kunt u uw pakketje volgen en zien of het bij ons is binnengekomen.
​De verzender is verantwoordelijk voor de juiste verzending en afhandeling.
Mocht u vragen hebben over een retour of over de mogelijkheid tot ruilen stuurt u dan een mailtje naar info@stessonline.nl

Klachten
Klachten dienen binnen 7 werkdagen nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven, schriftelijk worden ingediend bij de ondernemer.
De ondernemer zal binnen 14 dagen reageren op de ingediende klacht , gerekend vanaf de datum van ontvangst. Indien extra tijd nodig is om een uitvoerig antwoord te geven, brengt de ondernemer de consument hiervan op de hoogte binnen de termijn van 14 dagen.
Mocht de klacht niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, wordt de klacht overgedragen aan de Geschillencommissie.
Eventuele geschillen kunnen ook gemeld worden bij het ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stessonline.nl.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Betaling.
De in het aanbod genoemde prijzen zijn inclusief btw, en exclusief verzend en verpakkingskosten.
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven of andere wettelijke regelingen die vanuit de overheid wordt opgelegd.
Levering van de goederen gebeurt uitsluitend bij vooruitbetaling.

Levering
De ondernemer neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij het verwerken en uitvoeren van de bestellingen.
Bestelde orders worden zo snel mogelijk na ontvangst van betaling en uiterlijk binnen 7 werk dagen verstuurd naar het opgegeven adres van de consument. Als een bestelling niet dan wel gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de ondernemer de consument hierover zo spoedig mogelijk inlichten. Indien mogelijk wordt een termijn vermeld. Als levering van een bepaald product niet mogelijk mocht zijn, zal de consument zich inspannen een vervangend product beschikbaar te stellen.
Levering van producten gebeurt uitsluitend bij vooruitbetaling.

Verzendkosten.
Voor orders via onze webshop bedragen de verzend en verpakkingskosten € 5,95. Bij bestellingen boven de € 150,- zijn de kosten voor verzending voor rekening van Stessonline. De verzendkosten voor Belgie bedragen € 8,95. Bij bestellingen boven de € 200,- zijn de kosten voor verzending voor rekening van Stessonline.

Garantie.
Stess online staat er voor in dat producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en of bruikbaarheid en de op datum van totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Algemeen.
Door uw bestelling geeft u aan , dat u met de leverings-garantie en betalings voorwaarden akkoord gaat. Stessonline heeft het recht haar leverings- en of betalingsvoorwaarden te wijzigen. Stessonline behoudt zich tevens het recht voor om, indien de banken overgaan tot – of een wijziging aanbrengen in- de berekening van de kosten van het betalingsverkeer, deze door te belasten.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2011 - 2024 Stessonline | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel