Schoenen retourneren

Binnen 14 dagen na levering kunt u de schoenen die u bij Stessonline heeft besteld retourneren.
Na 14 dagen vervalt het heroepingsrecht en worden retouren niet in behandeling genomen.


​U kunt retourneren door de originele onbeschadigde doos naar ons te sturen en  het retourformulier volledig in te vullen en mee te sturen. Klik hier voor het formulier. .
De kosten van deze retour zending zijn voor uw eigen rekening.


Wij verwachten bij een retourzending uiteraard ook de gratis extra's retour te ontvangen.
Mochten er items of gratis geleverde gadgets missen dan worden deze in rekening gebracht.
( excuses dat deze tekst heel kinderachtig, dik gedrukt staat, maar ik vind het onwijs leuk julie pakjes op te pimpen, en ik blijf dit graag doen, maar dat gaat niet als klanten de extra's houden bij het retourneren.)

Retouren die niet compleet zijn, zijn onverkoopbaar en worden niet in behandeling genomen.

Zorg ervoor dat de originele schoenendoos zorgvuldig is ingepakt. En geen stickers of plakband op de schoenendoos.

Het adres voor uw retour zending is :

Sipack B.V. c/o / Stessonline– t.a.v. Retourafdeling
De Trompet 1217
1967 DA Heemskerk


​Wilt u zo vriendelijk zijn uw adres, telefoonnummer, ordernummer en rekeningnummer duidelijk te vermelden, op het retour formulier.

Schoenen die vies zijn, niet fris of waaraan te zien is dat er op gelopen is worden niet terug genomen. Dit geldt ook voor andere zichtbare beschadigingen anders dan het binnenshuis passen van de schoenen.

Schoenen worden alleen retour genomen als ze in de originele onbeschadigdedoos inclusief verpakkingsmateriaal worden geretourneerd.
Indien de schoenendoos beplakt, beschreven of beschadigd is nemen wij de retour niet in behandeling.

U kunt het pakket het beste met track and trace versturen, zo kunt u uw pakketje volgen en zien of het bij ons is binnengekomen.
​De verzender is verantwoordelijk voor de juiste verzending en afhandeling.

Ruilen is helaas niet mogelijk, mocht u een andere maat nodig hebben, dan kunt u deze bestellen en leveren wij u deze zo snel mogelijk.
Wij doen ook ons best retouren snel af te handelen zodat uw aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten weer snel op uw rekening staan. Zodra de retour is afgehandelt ontvangt u van ons een mail en storten wij het retourbedrag terug naar de door u gekozen betaal methode.

Mocht u vragen hebben over een retour of over de mogelijkheid tot ruilen stuurt u dan een mailtje naar info@stessonline.nl
Of een apje naar 0614727034

Verzending en verzendkosten.

Stessonline neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht tijdens het verzenden van uw bestellingen. Bestellingen geplaatst en afgerekend voor 16.30 worden de volgende werkdag geleverd naar het door u opgegeven adres.

Als levering van een bepaald product niet mogelijk is, zal u daar zo spoedig mogelijk over worden ingelicht. Levering gebeurt uitsluitend bij vooruit betaling, betaling via Creditcard, Klarna, Applepay of via iDEAL. 

Bij bestellingen rekenen wij € 5,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de € 150,- zijn deze kosten voor Stessonline.

Voor Belgie en Duitsland hanteren wij € 8,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €200,- zijn deze kosten voor Stessonline.


 

© 2011 - 2023 Stessonline | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel