Schoenen retourneren.

"

Wij zijn op vakantie.
Tijdens de vakantie kan je gewoon bestellen met de 10% kortingscode VAKANTIE, na mijn vakantie pak ik het zo snel mogelijk voor je in.
Mailtjes. apjes en telefoontjes kan ik deze week niet beantwoorden.
Retouren worden ook gelijk na mijn vakantie afgehandeld.

Onder dit plaatje staan de retourvoorwaarden.
 

Binnen 14 dagen na levering kunt u de schoenen die u bij Stessonline heeft besteld retourneren.
Na 14 dagen vervalt het heroepingsrecht en worden retouren niet in behandeling genomen.

Schoenen die vies zijn, niet fris of waaraan te zien is dat er op gelopen is worden niet terug genomen. Dit geldt ook voor andere zichtbare beschadigingen anders dan het binnenshuis passen van de schoenen.
Uiteraard mag u de schoenen passen, maar alleen in huis, schoenen waar u buiten op heeft gelopen of waarmee u gewerkt heeft worden niet retour genomen.

​U kunt retourneren door de originele onbeschadigde doos naar ons te sturen en het retourformulier volledig in te vullen en mee te sturen. Klik hier voor het formulier. .
Kosten van deze retour zending zijn voor eigen rekening.


Wij verwachten bij een retourzending uiteraard ook de gratis extra's retour te ontvangen.
Mochten er items of gratis geleverde gadgets missen dan worden deze in rekening gebracht.

Retouren die niet compleet zijn, zijn onverkoopbaar en worden niet in behandeling genomen.

Zorgt u ervoor dat de originele schoenendoos zorgvuldig is ingepakt. Dat er geen stickers of plakband op de schoenendoos geplakt wordt.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is

Het adres voor uw retour zending is :

Stessonline– t.a.v. Retourafdeling
Hemsink 43
8256 JH Biddinghuizen



​Wilt u zo vriendelijk zijn uw adres, telefoonnummer, ordernummer en rekeningnummer duidelijk te vermelden, op het retourformulier.

Schoenen worden alleen retour genomen als ze in de originele onbeschadigdedoos inclusief verpakkingsmateriaal worden geretourneerd.
Indien de schoenendoos beplakt, beschreven of beschadigd is nemen wij de retour niet in behandeling.

U kunt het pakket het beste met track and trace versturen, zo kunt u uw pakketje volgen en zien of het bij ons is binnengekomen.
​De verzender is verantwoordelijk voor de juiste verzending en afhandeling.

Ruilen is helaas niet mogelijk, mocht u een andere maat nodig hebben, dan kunt u deze bestellen en leveren wij u deze zo snel mogelijk.
Wij doen ook ons best retouren snel af te handelen zodat uw aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten weer snel op uw rekening staan. Zodra de retour is afgehandelt storten wij het retourbedrag terug naar de door u gekozen betaal methode.

Mocht u vragen hebben over een retour of over de mogelijkheid tot ruilen stuurt u dan een mailtje naar info@stessonline.nl
Of een apje naar 0614727034

Verzending en verzendkosten.

Stessonline neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht tijdens het verzenden van uw bestellingen. Bestellingen geplaatst en afgerekend voor 16.30 worden de volgende werkdag geleverd naar het door u opgegeven adres.

Als levering van een bepaald product niet mogelijk is, zal u daar zo spoedig mogelijk over worden ingelicht. Levering gebeurt uitsluitend bij vooruit betaling, betaling via Creditcard, Klarna, Applepay of via iDEAL. 

Bij bestellingen rekenen wij € 5,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de € 150,- zijn deze kosten voor Stessonline.

Voor Belgie en Duitsland hanteren wij € 8,95 verzend en verpakkingskosten. Bij bestellingen boven de €200,- zijn deze kosten voor Stessonline.


 

© 2011 - 2024 Stessonline | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel